.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تماس های مشکوک با خبرنگاران مختلف

یک منبع آگاه هشدار داد: اخبار و اطلاعاتی به دست آورده ایم که نشان می دهد افرادی ناشناس طی چند روز اخیر، به شدت فعال شده و در حال جمع آوری اطلاعاتی شخصی و محرمانه از چهره های سرشناس نظام و مدیران رده بالا هستند.
این منبع امنیتی در ادامه در گفتگو با تابناک، افزود: این افراد که احتمال دارد با عوامل نفاق در ارتباط باشند، با تماس گرفتن با خبرنگاران مختلف ابتدا خود را یک کاربر اینترنتی و یا یک شهروند عادی معرفی می کنند و در ادامه ضمن ابراز علاقه به اخبار منتشر شده در فلان سایت، از خبرنگار مورد نظر می خواهند که شماره فلان شخصیت نظام و فلان مدیر و چهره سرشناس را به او بدهند تا با وی ارتباط برقرار کند.

وی ادامه داد: در صورتی که خبرنگار فریب خورده شماره تماس مورد نظر فرد منافق را به وی بدهد، او در ادامه از وی می خواهد که اگر آدرس دفتر محل کار و یا آدرس منزل و دیگر اطلاعات شخصی در اختیار دارد، به او بدهد.

وی همچنین گفت: رصدهای انجام شده نشان می دهد که برخی از این خبرنگاران که به هر دلیلی حاضر به دادن شماره به این افراد ناشناس نمی شوند و نام آنان را می پرسند، این افراد منافق با گفتن نامی جعلی که معمولا نام کوچک افراد است – کاری غیر متعارف در روابط میان افراد غریبه – سعی در گمراه کردن خبرنگار می کنند. لذا از خبرنگاران محترم و یا هر فردی که اطلاعات محرمانه و شخصی از مقامات کشورمان در اختیار دارد، به راحتی در اختیار افراد دیگر و به ویژه افراد ناشناس قرار ندهد./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.136 seconds.